Nellsons Sims

Alla inlägg under maj 2014

Av Nellson - 29 maj 2014 12:03

Hej hej!^^

Känner att jag uppdaterar asbra? Nej men x) Jag tänkte iallafall fråga, har ni mest package-filer eller sims3-filer? Jag har nog mest package filer, där har jag hela 149 (nej det är inte mycket haha) filer.

I min downloadsmapp så har jag 121 objekt. Jag tycker att det är sååå sjukt mycket smidigare att installera package-filer. Blir asbesviken om jag ser att det inte finns en package-version av en sak. Haha. Jag tycker att det är jobbigt att installera sims3-filer, jag vet att det kallas att vara lat men ändå. Många föredrar package-filer. ^^

 

^Min nuvarande PGC-sim. Eller aa, grundaren. Ska jag börja inlägg om min PGC också? :)

Av Nellson - 28 maj 2014 19:00

        

Eftersom jag fick en kommentar om att lägga upp länkar så att man kan ladda ner henne så tänkte jag fixa det! :D

               

Av Nellson - 23 maj 2014 08:57

 

Stacey Edwall

Stacey Edwall. Den populära tjejen i skolans år. Men nu när hon har tagit studenten och ska flytta hemifrån då? Stacey försöker koncentrera sig på sin konstnärliga ådra men hennes såkallade stora kärlek kommer i vägen. Ska hon gifta sig och skaffa familj eller ska hon bli en konstnär? 

Egenskaper - Gillar inte barn, festprisse, slabbig, konstnärlig, avantgardist

Ålder - Ungdom

Favoriter - Havsblå, Indie, kommer ej ihåg favoriträtt.

           

Sjukt nöjd med denna sim, ska jag lägga upp den på mediafire och/eller exchange? :)

Av Nellson - 17 maj 2014 17:09

Hej! Startar om bloggen på nytt haha :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards